POZYCJONOWANIE STRON, GOOGLE ADWORDS, HOSTING, FACEBOOK
Pozycjonowanie stron internetowych
A teraz kilka słów o pozycjonowaniu, czym ono tak właściwie jest?
Pozycja 2 - 100%
Pozycja 3 - 100%
Pozycja 4 - 85%
Pozycja 5 - 60%
Pozycja 7 - 50%
Pozycja 8 - 30%
Pozycja 9 - 30%
Pozycja 10 - 20%
KAMPANIA GOOGLE ADWORDS
Niezależnie od tego, jakim dysponujesz budżetem i jak mało masz czasu, jest sposób dzięki któremu możesz zdobywać nowych klientów i rozwijać działalność.
Proponujemy Państwu fachową pomoc, doradztwo oraz opiekę nam kampanią Google Adwords, która umożliwia wybór miejsc pojawiania się reklam, określanie dogodnego poziomu wydatków na kampanie (nie ma żadnego wymaganego minimum) oraz łatwe dokonywanie pomiaru skuteczności reklam.
AdWords to reklama w formie tzw. linków sponsorowanych, które wyświetlane są ponad i obok naturalnych wyników wyszukiwania w wyszukiwarce. Reklama może pojawiać się w formie tekstowej, graficznej lub jako video.
Linki wyświetlają się w powiązaniu ze słowami/frazami kluczowymi, które użytkownik wpisuje w wyszukiwarce. Oznacza to, że link wyświetli się tylko osobom zainteresowanym danym zagadnieniem, a co za tym idzie potencjalnym klientom.
DLACZEGO GOOGLE ADWORDS?
1
2
3
4
Hosting, domeny
Posiadanie projektu strony internetowej to nie wszystko. Należy także zaistnieć w internecie poprzez domenę (nazwę strony) oraz serwer (miejsce przechowywania).
Zajmujemy się skupieniem wokół komunikacji między firmą klienta, a jego użytkownikami.
Za pomocą komunikacji budzimy więzi, a w efekcie prowadzimy do wypracowania silnej wspólnoty klientów przywiązanych do danej marki, firmy.
Obecnie modnym serwisem społecznościowym jest Facebook, który służy nie tylko zwykłym interneautom, którzy kontaktują się ze swoimi znajomymi, ale także firmom w celach promocyjnych.
Prowadzenie profilu na facebook'u to wielka szansa dla firm, w szczególności małych i średnich, które mają ograniczone budżety. Dzięki odpowiednio zaplanowanym działaniom w Internecie, mogą one skutecznie wesprzeć swój rozwój, usprawnić komunikację z potencjalnymi klientami i w konsekwencji - zwiększyć zasięg prowadzonej działalności.
Podstawowe korzyści, jakie daje prowadzenie strony na Facebook to:
1
2
3
4
5
6