Pozycjonowanie stron, google adwords, hosting, facebook

POZYCJONOWANIE STRON INTERNETOWYCH

Nie wiesz jak wypromować swoją stronę internetową w wyszukiwarce? Zaufaj profesjonalistom i oddaj w opiekę swoją stronę, bądź sklep internetowy! Pamiętaj płacisz dopiero za efekt!!!

A teraz kilka słów o pozycjonowaniu, czym ono tak właściwie jest?

Najpopularniejszą wyszukiwarką internetową jest Google.pl. To w niej internauci wpisują słowa kluczowe by odnaleźć poszukiwane firmy, usługi czy produkty. Kolejność, w jakiej pojawiają się linki do stron zależy od wielu czynników. Pozycjonowanie stron zajmuje się właśnie analizą tych czynników i poprawą właściwych elementów prowadzących do wysokich pozycji.

Uogólniając, pozycjonowanie to nic innego czynności wpływające na wyświetlenie strony internetowej na jak najwyższych pozycjach w wyszukiwarce.

Internauci korzystają głównie ze stron internetowych, które zajmują najwyższe pozycje w wyszukiwarce. Świadczą o tym badania przeprowadzone za pomocą urządzenia do śledzenia ruchu gałek ocznych. Poniżej wyniki procentowe poszczególnych pozycji w wyszukiwarkach:

Pozycja 1 - 100%

Pozycja 2 - 100%

Pozycja 3 - 100%

Pozycja 4 - 85%

Pozycja 5 - 60%

 

Pozycja 6 - 50%

Pozycja 7 - 50%

Pozycja 8 - 30%

Pozycja 9 - 30%

Pozycja 10 - 20%

wysoka-pozycja-w-wyszukiwarce.png

Pozycjonowanie jest najbardziej efektywną formą reklamy, jaką kiedykolwiek wymyślono. Koszty tej metody promowania witryny nie zwiększają się wraz ze wzrostem liczby odwiedzających. Pozycjonowanie nie jest jednorazową usługą, polega na stałym monitoringu promowanej witryny. Zaprzestanie pozycjonowania w niedługim czasie może spowodować spadkiem z wysokich pozycji, co spowoduje również z uwagi na zabiegi witryn konkurencyjnych mających na celu również znalezienie się w czołowych pozycjach.

KAMPANIA GOOGLE ADWORDS

Niezależnie od tego, jakim dysponujesz budżetem i jak mało masz czasu, jest sposób dzięki któremu możesz zdobywać nowych klientów i rozwijać działalność.

Proponujemy Państwu fachową pomoc, doradztwo oraz opiekę nam kampanią Google Adwords, która umożliwia wybór miejsc pojawiania się reklam, określanie dogodnego poziomu wydatków na kampanie (nie ma żadnego wymaganego minimum) oraz łatwe dokonywanie pomiaru skuteczności reklam.

AdWords to reklama w formie tzw. linków sponsorowanych, które wyświetlane są ponad i obok naturalnych wyników wyszukiwania w wyszukiwarce. Reklama może pojawiać się w formie tekstowej, graficznej lub jako video.

Linki wyświetlają się w powiązaniu ze słowami/frazami kluczowymi, które użytkownik wpisuje w wyszukiwarce. Oznacza to, że link wyświetli się tylko osobom zainteresowanym danym zagadnieniem, a co za tym idzie potencjalnym klientom.

 

Dlaczego Google AdWords?

 

→ Pozwala na wyświetlenie reklamy w wybranym czasie, miejscu

→ Dzięki niej można oszacować precyzyjnie koszt pozyskania klienta

→ Kampania Google Adwords jest mierzalna i elastyczna, dzięki stałej
opiece konsultanta kampanie można zmieniać, udoskonalać i sprawdzać

→ Po każdym miesiącu kampanii przychodzi raport z oceną skutecznościkampanii reklamowej.

 

reklama2.png

HOSTING, DOMENY

Posiadanie projektu strony internetowej to nie wszystko. Należy także zaistnieć w internecie poprzez domenę (nazwę strony) oraz serwer (miejsce przechowywania).

Nasza firma oferuje sprzedaż bądź dzierżawę miejsca na szybkim, bezawaryjnym serwerze, na którym można zamieścić strony, sklepy internetowe. Oprócz możliwości wykupienia takiego serwera można także dokonać zakupu lub przedłużenia domeny, czyli nazwy (adresu) strony bądź sklepu internetowego, pod jaką potencjalni odbiorcy mogą znaleźć firmę, ofertę, usługę. Domenę wykupuje się na rok. Dodatkową opcją przy zakupie hostingu i domeny jest założenie kont e-mail.

FACEBOOK

Zajmujemy się skupieniem wokół komunikacji między firmą klienta, a jego użytkownikami.
Za pomocą komunikacji budzimy więzi, a w efekcie prowadzimy do wypracowania silnej wspólnoty klientów przywiązanych do danej marki, firmy.

 

Obecnie modnym serwisem społecznościowym jest Facebook, który służy nie tylko zwykłym interneautom, którzy kontaktują się ze swoimi znajomymi, ale także firmom w celach promocyjnych.

Prowadzenie profilu na facebook'u to wielka szansa dla firm, w szczególności małych i średnich, które mają ograniczone budżety. Dzięki odpowiednio zaplanowanym działaniom w Internecie, mogą one skutecznie wesprzeć swój rozwój, usprawnić komunikację z potencjalnymi klien­tami i w konsekwencji - zwiększyć zasięg prowadzonej działalności.

 

Podstawowe korzyści, jakie daje prowadzenie strony na facebook to:

• lepsza widoczność i rozpoznawalność marki, a co za tym idzie – większa wiarygodność i zaufanie wśród potencjalnych klientów

• możliwość wielokanałowej, bezpośredniej rozmowy z byłymi, obecnymi i potencjalnymi klien­tami, dzięki czemu
firma może dowiedzieć się znacznie więcej na swój temat oraz lepiej odpowiadać na potrzeby i oczekiwania rynku

• naturalny szum wokół firmy – bardzo często popularność osiągnięta w Internecie przekłada się na zainteresowanie
mediów tradycyjnych

• możliwość testowania rożnych form promocji – dzięki szybkiej informacji zwrotnej od klientów można znacznie
lepiej opracowywać swoje kampanie

• możliwość jednoczesnego dotarcia do bardzo wielu użytkowników, praktycznie z całego świata

• szansa na edukowanie, kształtowanie i rozwijanie rynku

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt według ustawień przeglądarki.